سرخط خبرها

همه منتظر اخبار امیدوارکننده حول علی انصاریان | پاشو مرد، پاشو رفیق!

  • کد خبر: ۵۷۷۵۳
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
  • ۱
همه منتظر اخبار امیدوارکننده حول علی انصاریان | پاشو مرد، پاشو رفیق!
شرایط نا‌پایدار علی انصاریان واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی در پی داشته است.
به گزارش شهرآرانیوز، همه‌چیز داشت خوب پیش می‌رفت، امید‌ها داشت در دل خیلی‌ها که از او و دویدن‌هایش در مستطیل سبز خاطره داشتند، زنده می‌شد. پزشک‌های معالجش در همین یکی‌دو روز گذشته گفته بودند حال عمومی‌اش بهتر شده است و اینکه اگر روند بهبودی‌اش به همین صورت پیش برود، تا چند روز آینده به بخش منتقل می‌شود. حالا، اما هنوز مدت زیادی از این حرف‌های امیدوارکننده نگذشته که ورق برگشته و روند بهبودی‌اش روبه‌وخامت گذاشته است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
دراین‌میان، صحبت‌های داماد خانواده‌شان هم دارد در فضای‌مجازی دست‌به‌دست می‌شود که با صدای لرزان از او می‌گوید و شرایطی که داشت به‌سوی پایدارشدن پیش می‌رفت، اما حالا ماجرا کامل عوض شده است. صحبت‌های دکتر معالجش هم مهر تأییدی شد بر تلخی‌هایی که از زبان عضو خانواده‌اش به گوش رسید: «وضعیت جسمانی علی انصاریان مقبول و روبه‌بهبودی بود، اما از اواخر شب اوضاع به‌طور ناگهانی تغییر کرد و درگیری ریه‌های او به بخش‌های پایینی ریه سرایت کرده است.»

دربی، جشنواره فجر و کرونا

حالا بعد از آخرین قابی که از علی انصاریان و مهرداد میناوند در ویژه‌برنامه پیش از آخرین دربی پایتخت دیدیم، مهرداد میناوند را در کنارمان نداریم و علی انصاریان هم با ناخوش‌احوالی‌ای که کرونا برایش ایجاد کرده، روی تخت بیمارستان است.
 
همین قاب، در روز‌هایی که دوباره چهره برخی شهر‌ها زرد شده و صحبت از خیز دوباره کروناست، برخی کاربران را واداشت تا از این نکته یاد کنند که ای‌کاش در شرایطی که همه می‌دانیم کرونا ورزش‌کار و غیرورزش‌کار و پیر و جوان و بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و تهدید بزرگی است، مدیریت بیشتری به خرج داده می‌شد و اگر قرار به حضور در یک برنامه تلویزیونی بود، دست‌کم نکات بهداشتی کامل رعایت می‌شد. کاربری نوشته بود: «وقتی بدون ماسک کنار هم نشانده بودینشون و داشتید بیننده جذب می‌کردید، فکر این روزا رو نمی‌کردید، نه؟» و دیگری گریزی زده بود به حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر که این روز‌ها مسبب حرف‌وحدیث‌هایی شده است: «از یه ویژه‌برنامه ۲ کارشناس و یه فیلم‌بردار بستری شدند که از اونا مهرداد میناوند پر کشید و علی انصاریان هم اوضاع خوبی نداره. خدا به‌خیر بگذرونه این جشنوراه فیلم فجر و هفته‌های بعدش رو.»

خدا بهترین هدیه رو به مادرت بده

آن‌گونه که پزشکان گفتند، روند روبه‌وخامت او به‌ظاهر دست‌کمی از شرایط میناوند ندارد و حتی تاحدودی دشوارتر است. همین هم باعث شد تا درنهایت تصمیم بگیرند او را هم مانند رفیق چپ‌پایش به خواب مصنوعی ببرند. حالا صفحات مجازی را که ورق می‌زنیم، تعداد زیادی از بازیگران و خواننده‌ها و فوتبالی‌ها در فضای‌مجازی دعاگوی او هستند و برایش طلب سلامتی و صحت می‌کنند.
 
امیرمهدی ژوله در یک متن نوشت: «خدایا رحم کن، به جوانی‌ش، به مادرش، به ما. به ما که این‌قدر خسته‌ایم، که این‌قدر ترسیده‌ایم.» برزو ارجمند هم یکی‌دیگر از چهره‌هایی بود که برای او آرزوی بهبودی و سلامت کرد و نوشت: «علی‌جان یه ایران منتظرند، همه دارند دعا می‌کنند. پاشو مرد. پاشو رفیق.» سردار آزمون هم یکی از فوتبالی‌هایی بود که با انتشار صحنه‌هایی از یکی از فیلم‌های او برای او طلب صبر و سلامتی کرده بود.
 
مهدی ملکی، دبیر گروه ورزش روزنامه ایران، هم در توئیتی نوشت: «متأسفانه خبر‌های خوب این چند روز درباره علی انصاریان رنگ باخته است. یکی‌دو ساعت پیش حال انصاریان وخیم شده است و اوضاعش خوب نیست. دعا کنیم همه مریض‌ها از جمله انصاریان وضعیت سخت رو به سلامت را پشت سر بگذارند. آمین.»
 
برخی از این واکنش‌ها هم با نزدیک‌شدن روز مادر و دست‌به‌دست چرخیدن تصویر علی انصاریان در کنار مادرش، رنگ‌وبوی احساسی زیادی هم به خود گرفت. کمند امیرسلیمانی با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش از انصاریان و مادرش نوشت: «برای هدیه روز مادر از خداوند می‌خوام علی انصاریان رو به مادرش برگردونه. روز زن و مادر به همه مبارک، همراه با دلی شاد و روحی پر آرامش. از ته دل می‌خوام امروز مادر علی انصاریان به‌عنوان هدیه معجزه سلامتی پسرش رو دریافت کنه.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بدون نامـ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
به خاطر مادرش براش دعا کنید نمیدونید من چقدر براش صلوات فرستادم امیدوارم برگرده به خانوادش خیلی دلم برای مادرش میسوزه
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->